yani herhangi bir fan işimi görür mü diyorsunuz hocam ?
Yani evet hocam, 2020 yılında
https://www.hepsiburada.com/tx-ergod...za=Hepsiburada
bu ürünü windows cihazım için almıştım ve macbook a geçtikten sonra da bunu kullanmaya devam ettim. Cihazı aşırı zorlasanız bile ısınma sorunu ile karşılaşmıyorsunuz. Oyun falan oynuyorsanız ısınma yapabiliyor ama dediğim gibi ortalama herhangi bir fan cihazı gayet iyi bir şekilde soğutuyor.
Soğutma meselesi aslında cihaz ısınmadan yapılması gerek ancak Apple kasa kalitesi ile bunu çözmüş cihazın altına koyulan herhangi bir fan kasayı soğuttuğu anda buz gibi oluyor, zaten macbook prolarda fan da mevcut. Sizin cihazınız olması gerekenden fazla ısınıyorsa servisi aramanızı öneririm.