FurkanAkman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende M1 çipli 13" Macbook Pro kullanıyorum hiç ısındığını görmedim. Genelde buz gibi desem yeridir, siz hangi versiyonu kullanıyorsunuz ve işlemciniz nedir? Macbook kullanıp pek soğutucu kullanan görmedim.
Hocam aslında soğutucu kullanmayacağım ama fan sesi aşırı fazla. i5 2020 13 pro kullanıyorum