Bende M1 çipli 13" Macbook Pro kullanıyorum hiç ısındığını görmedim. Genelde buz gibi desem yeridir, siz hangi versiyonu kullanıyorsunuz ve işlemciniz nedir? Macbook kullanıp pek soğutucu kullanan görmedim.