MAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zanedersem faliyete gecişi hızlı olmuş hayırlı olsun derim başarılar ( alanladı gayet yerinde ve iş yapar com olması tabiki iyidir .. fakat bu domaine okunuş ve yazılış olarak cok yakışmış akılda kalıcılığı yuksek
Çok teşekkür ederim, evet faaliyete geçirmeyi planlıyorum çok kısa sürede. 1-2 bir şey daha kaldı. Sonrasına bakalım. .com için epeyi aradım ama sahibini bulamadım o da değerlendirmiyorsa almak istiyordum aslında. İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim