Arkadaşlar Reklam Ajansı Açacağım Meslek Lisesi Web Programcılığı Dalından Mezun Oldum Sizce Açabilir Miyim Görüş Öneri Fikir Her Şeye Açığım Tecrübelerinizi Bekliyorum.