Amerikada kanunlar kurallar belli olduğu için disiplin olduğu için hayat daha kolay ve sağlıklı. Türkiyede samimiyet adıyla abim ablam deyip herkes kazık atmaya bakıyor.
Türkiyede karakter sahibi insan kanser olur, yav-şak insan rahat yaşar.

Türkiyede aile yapıları en az 50 yıldır maalesef çok çarpık. Hangi şehir hangi kültür olursa olsun, zombi gib insanın etini yiyen akrabalar heryerde var. hayatı zehir eden eş dost olacağına el diyarında hesap kitap belli yaşamak daha iyidir.