Hocam o bağlantılar daha çok varsayımsal oluyor genel de Google'un inisiyatifine kalmışız. Doğru söylüyor 40'da olabiliyor, konular da görmüştüm.
Yani anladım ama anlaşılmayan nokta şu. Sanki ben keyfimden 30 gün diyormuşum gibi. Ben sistemin kendi kurallarının olduğu alandan yani doğru kaynaktan bilgiyi verdim. Verdiğim bilgi bana ait değil. Bilgi google'ye ait. Yani bu durumda benimle argo konuşması bir şeyi ifade etmiyor. Şikayeti varsa google'ye bir ticket atabilir. Bu gibi konularda yazıyı yazan kişi yani burada ki konumda ben oluyorum zan altında kalmamak için KAYNAK gösterir. Kaynak göstermenin amacı budur. Sorumluluk kabul edilmez. Ama laf bana geliyor