Merhaba, Herkese hayırlı gunler ben onceden zaten kayıtlıydım sıteye yatırım vb de yapılmış bir hesapda 3 kişiyi dun referans ettim yarışma etkinligi sırasında sıralamayı alamadım acaba yenı oldugum için mi referanslarımı yenı yaptıgım için mi acaba bekletiyorlar bunu sormak istedim arkadaşlar şimdiden cevaplarınız için teşekkürler aşşagıda resim olacak böyle kaldım sizce girer miyim? bir arkadaşım girme ihtimalin yuksek diyor.