Ajax gibi işlemler kullanıcı taraflı istekler olduğundan dolayı sayfanın kaynak kodlarında gozükmez , ajax ın dogası bu hocam

Eklentide ajax üzerine kuruluolduğu için tekrar eklenti yapılması gerekeceğini daha sağlıklı bulmaktayım .