Demişsin diyeceğini zaten. ama benim soruma daha cevap yok, bu adamlara kaç para veriliyor? 10 bin diyen var, 15 bin diyen var ama kanıt koyan yok...birgün kanıtın olursa koyarsın buraya beraber lanet okuruz...
(bu arada pakistanlı, afgan suriyeli veya başka ülke olupta adam gibi durmayan mazlum olmayan benim umrumda değil. defolup gitsinler...hatta bunları bahane gösterip ırkçılık yapan mazlumu da suriyeye ölüme göndermeye istekli Türk gibi görünüp insan dahi olamayanı da yanlarında alıp gitsinler. esed den farkları yok...)
10-15 Bin alan yok forumdaki kimse de öyle bir şey demedi. Anlayamadığım her konuda olayı dış güçlere, emperyalist devletlere, ülkemiz üzerinde oynanan oyunlara getirenler, neden 10 Milyon mültecinin Türkiye'nin veya başka ülkelerin parasıyla Türkiye'de kalmasına normal bakıyorlar? Düşünün ya 10 Milyon başka milletten insan ülkemize 10 yıl içerisinde doluştu, sizce bu işte kimsenin parmağı yok mu, bilmem kaç yüz bini vatandaşlık aldı zaten, ülkedeki insanlar birbirine de düştü, fakirlik de hat safhada, siz şimdi bu durumdan memnun musunuz, bu 10 Milyon insanın ülkelerini dönmesi halinde neden rahatlayacağımızı değil de daha da batacağımızı düşünüyorsunuz, sizin burada tek sorguladığınız para meselesi veya haklı çıkmak, ne derseniz deyin desteklediğiniz siyasi düşünce yüzünden kendi düşüncelerinizi zamanla tamamen unuttuğunuzu düşünüyorum.