siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne güzel çarpıtıyorsunuz...ev kirasını başkasını üzerineyse vatandaşlık görevini yapıp şikayet edebilirsin. emin ol burada sızlanmanızdan daha faydalı olacaktır...bu arada suriyelilerden afganlara ne zaman geçtik...suriyeliler savaş mağduru(mağdur olmayıp hayvanlık yapanları savunana kimse yok) afgan veya bir başka millettekini savunan yok burada...burada gidin konfeksiyonlara, hayvancılara birçoğu afganların suriyelilerin gitmesini istemez. çalıştıracak adam yok çünkü bunlardan başka...yakın arkadaşımın abisinin işçilerinin yarısı yabancı. Türkler çalışmıyor. afganlar veya diğerleri gitse bugün şikayet ettiğimiz birçok şeyde hayat daha pahalı olacağına emin olabilirsiniz.
Lanet olsun cidden başka bir şey demiyorum