tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devletten 1 kuruş bile hak etmiyorlar, hepsi haram olsun, alttan alttan öyle bir anlatıyorsunuz ki sanki bizler villalarda yaşıyoruz onlar ise çok gariban, bizim mahallede 2 afgan kardeş var ikisi de kaçak çalışıyorlar, oturdukları ev 3+1 ve kirası başkasının üzerine, hiç bir konuda vergi ödemiyorlar, vakıflardan devletten sürekli yardım alıyorlar, hiç bir kaygıları yok her türlü yardımı alırım ucuza işimi de bulurum kafasındalar.
ne güzel çarpıtıyorsunuz...ev kirasını başkasını üzerineyse vatandaşlık görevini yapıp şikayet edebilirsin. emin ol burada sızlanmanızdan daha faydalı olacaktır...bu arada suriyelilerden afganlara ne zaman geçtik...suriyeliler savaş mağduru(mağdur olmayıp hayvanlık yapanları savunan da yok siz şunları şunları yapıyorlar demeden yazayım) afgan veya bir başka milletteki savunan yok burada...bu arada gidin konfeksiyonlara, hayvancılara birçoğu afganların suriyelilerin gitmesini istemez. çalıştıracak adam yok çünkü bunlardan başka...yakın arkadaşımın abisinin işçilerinin yarısı yabancı. Türkler çalışmıyor. afganlar veya diğerleri gitse bugün şikayet ettiğimiz birçok şeyde hayat daha pahalı olacağına emin olabilirsiniz.