siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hani devlet çok para veriyor ya o bakımdan...10 kişiler devlet çok para veriyor ama adamlar çöp topluyor ve en izbe yerlerde yaşıyorlar(zengin olanı da var ama onlar zaten bir kısmı ülkelerinden gelirken parasını getirmiş) ben daha devletten denildiği gibi 10-20 binler alanı görmedim. söyleyenlere de sorduğumda daha kanıt koyanı da görmedim. buyursunlar koysunlar kanıt biz de görelim değil mi?
Devletten 1 kuruş bile hak etmiyorlar, hepsi haram olsun, alttan alttan öyle bir anlatıyorsunuz ki sanki bizler villalarda yaşıyoruz onlar ise çok gariban, bizim mahallede 2 afgan kardeş var ikisi de kaçak çalışıyorlar, oturdukları ev 3+1 ve kirası başkasının üzerine, hiç bir konuda vergi ödemiyorlar, vakıflardan devletten sürekli yardım alıyorlar, hiç bir kaygıları yok her türlü yardımı alırım ucuza işimi de bulurum kafasındalar.