tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 milyon mülteci bir de kral dairesinde mi kalsaydılar?
hani devlet çok para veriyor ya o bakımdan...10 kişiler devlet çok para veriyor ama adamlar çöp topluyor ve en izbe yerlerde yaşıyorlar(zengin olanı da var ama onlar zaten bir kısmı ülkelerinden gelirken parasını getirmiş) ben daha devletten denildiği gibi 10-20 binler alanı görmedim. söyleyenlere de sorduğumda daha kanıt koyanı da görmedim. buyursunlar koysunlar kanıt biz de görelim değil mi?