Çok geçmiş olsun hocam. Bu işler artık çığrından çıktı. Önce sağlığınız için acil doktoruna daha sonra hastane polisini çağırtarak rapor tutturun. Gerekli raporla bir avukata veya savcılığa şikayette bulunun. Şikayette bulunsanız da sanırım ki arabulucuk sistemi ile sizi aranızı bulmaya çalışacaklardır. Size tavsiyem böyle insanları asla ve asla affetmeyin !