bosnakataberk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
görev yöneticisi başlangıçtan ekran görüntüsü iletir misiniz
cpu olan kısmı mı istiyorsunuz hocam mac kullanmaktayım biraz daha değişik bizde etkinlik monitörü olarak geçmekte galiba