O günlerden bu günlere kadar gelmek helal olsun hocam bende 21 yaşındayım daha yolun çok başındayım ama insan ister istemez bazen benden bir şey olmaz bunalımlarına giriyor ki ben çok fazla yaşadım askerden geldim 2 3 ay oldu nerdeyse hala bir şey yapamadım parasızlık o kadar zor ki bunu en iyi siz bilirsiniz para olsa bile ben ailemden çok isteyemiyorum çekinme falan var ama her zaman yanımdalar onlar olmasa çok daha kötü halde olurdum belki bu hikayeniz benim gibi olan bir sürü gence motivasyon verir ilham kaynağı olur belki de paylaşımınız için teşekkür ederim