Konu
Ben Başardım. |R10 katkılarıyla öz geçmişim
13-07-2022, 00:23:43
#5
certek44
sonuna kadar okudum çok güzel tebrikler ve başarılarınızın devamını dilerim
Grişimcilik konusunda minik tüyolar almak isterim , sizlerinde müsait olduu bir zamanda kelam etmek isterim sizinle iletişim kurmak isterseniz