Merhabalar, uzun zamandır okulumdan kaynaklı forumda pek aktif olamıyordum. Daha önce netflix ekran satışı tarzında kar oranı düşük işler yapıyordum bu hizmetleri sağlamak hala geçerli mi?
Geçerli ise geri dönüşümün şerefine bir kaç r10 üyesine aylık ekran hediyesinde bulunacağım.
Eğer bunun üstünden konu açmak yasaksa konuyu kapatabilirim, iyi forumlar, büyüklerimin ellerinden küçüklerimin de gözlerinden öper iyi bayramlar dilerim.