lancewood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biraz kendini geliştirsin, Nasa'ya sokacağım, tanıdık var (!)
4 yaşında daha, kendini geliştirmesi için elimden geleni yapacağım, Nasa’da torpil olması iyi oldu