yolunuz gebzeye düşerse bana yazın,oturup konuşuruz 😊
burada sayfalarca yazsak da çevre ve bilincin oluşturduğu algının dışına çıkamıyoruz
inanılmaz korkunç büyük dediğiniz evrenin bir başka canlı için belki de bir bilyeden farkı yok
bakış açınızı geliştirmek açısından size HORTON isinli animasyonu izlemenizi öneririm.kısaca boyut ve algısal.
'Görüntüler de her galaksi den ikişer üçer tane var aslında evren bilinenin aksine daha küçük mü demeye çalışıyorsunuz ?' hayır gördüğünüz gibi değil diyorum. ışığın kırılmasının evrenin görünümü üzerindeki etkiyi bilmeyen o resimde gördüğü her parçayı var zannedebilir. ama aslında yok
iyi forumlar
Benim bahsettiğim şey sonsuzluk kavramıydı ama neyse sonuçta sonsuzluk kavramıda görecelidir bir şey diyemiyorum. Bir bakteriye göre bir elma sonsuz gibidir, bir karıncaya göre dünya sonsuz gibidir, bir insana da göre evren sonsuz gibidir. Herkes için sonsuzluk kavramı farklı sanırsam. İyi günler..