onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaş kendini paralel evrende sanıyor
Kafayı yemiş. Sal gitsin ne muhattap oluyorsun. Takmış at gözlüğünü sadece ben doğruyum diyen bir insan işte. Maksimum gidebilceği ulaşabilceği yol belli. Allah akıl versin.