Merhabalar,
Forumda çok az detay verilerek şarkı arandığını görünce ben de birkaç aydır ismini bulmaya çalıştığım çizgi filmi anlatayım bari
Belki 20 yıl önce izlemiştim televizyonda. Koala ya da ayı olabilir; ormanda yaşayan anne ve çocuğu var. Çocuk yanlış hatırlamıyorsam annesine kızarak (ama buradan tam emin değilim

) evi terkediyor. Sonra geri döndüğünde ormanın marangoz işi yapan bir aile tarafından kesildiğini görüyor. Sonra annesini arıyor. Bir gece vakti marangozcuların evine girip kesilen ağaçların arasından annesini kurtarmaya çalışıyor.
İzleyen ve hatırlayanı var mıdır acaba?