Alırken ödediğin KDVyi hesaplanandan düşüyorsun. Satarken de hesaplanan KDV artıyor.
Olması gereken de bu
KDVnin mahsubu ancak araba şirketin olduğu sürece mümkün. Aksi halde herkes arabasını bir şirket üzerinden alır ve kimse KDV ödemez.
Anladım hocam, cevap için çok teşekkürler