bu lavuğu da oğlunu da gram sevmem ve haz etmem ama az önce ilgili paylaşımı inceledim ve pedofili fotoğraflarının shop olduğu çok belliydi. diğer fotolarda da adamın özel hayatı, kadınlarla bir şeyler yaşamış ve keyif verici madde kullanmış. oranın kanunlarına göre bir suç yok ortada. babasını da sevmediği için o şekilde kaydetmiş olabilir, yada gerçekten öyledir bilemiyorum.
edit: içim rahat etmedi ve konuyu başka kaynaklardan da araştırınca pedofili suçunun olduğu gözüküyor, gördüğüm fotolar shoptu ama shop olmayan fotolar da paylaşılmış. hatta fiyat konuşmaları da gözüküyor, umarım sözde özgürlükler ülkesi olan amerika'da babası ve kendisi güzelce yargılanırlar.