Merhabalar dun öğlen saatinde banka kartimdan 2.5k nays hesabima yükledim islem basarili dedi ancak hesabima bir turlu dusmedi. Dunden beri bin tane musteri temsilcisiyle görüşüyorum kayit actik ancak hic bir gelisme yok bu durumda ne yapmaliyim? resmen adamlarin umrunda degil