Konu
R10 / Mavi Tik 🔵 Hakkında
11-07-2022, 19:50:27
#3
hakancevik
ben de merak ediyorum bunu cevap veren olursa beni de etiketleyebilir mi?
edit: cevap verilmiş teşekkürler
@
AYJANS
;
yani benim 2. ayım şuan 4 ay sonra 20 + trade e ulaşınca otomatik geliyor değil mi