ben de merak ediyorum bunu cevap veren olursa beni de etiketleyebilir mi?
edit: cevap verilmiş teşekkürler @AYJANS; yani benim 2. ayım şuan 4 ay sonra 20 + trade e ulaşınca otomatik geliyor değil mi