Geçmiş olsun hocam. İnşallah siz de oğlunuz da rahat atlatır. Bebekleri fazla etkilemiyor bence içiniz rahat olsun. Bu arada aşılı mıydınız? Şu sıralar aşılılarda ciddi bir covid artışı var.