Dora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dün corona olduğumu öğrendim.
Aile bireylerimin hiç birinde corona çıkmadı.
Çok ağır atlatıyorum.

10 aylık bebeğim var Adı Dora büyük ihtimal oda corona oldu ve havale geçiriyor şuanda hastanede acilde.

Duanıza ihtiyacımız var.

------------------
ekleme: oğlumda pozitifmiş, ateşi düşürülmüş acilde mudahaleler sonucu nolcak bilmiyorum.

ekleme: eve taburcu olacak biraz evvel hanım aradı geliyorlarmış.
Test sonucu pozitif çıktığı için ateşlenme vs çok dikkat edecekmişiz.

Tşkler R10
Çok geçmiş olsun hocam, Allah acil şifalar versin hastalık yüzü göstermesin hiçbirimize inşallah.