Dora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dün corona olduğumu öğrendim.
Aile bireylerimin hiç birinde corona çıkmadı.
Çok ağır atlatıyorum.

10 aylık bebeğim var Adı Dora büyük ihtimal oda corona oldu ve havale geçiriyor şuanda hastanede acilde.

Duanıza ihtiyacımız var.

------------------
ekleme: oğlumda pozitifmiş, ateşi düşürülmüş acilde mudahaleler sonucu nolcak bilmiyorum.
Allah acil şifalar versin, geçen sene kurban bayramında benim oğlum da Covid olmuştu. Yaşadığınız duyguyu, korkuyu ve endişeyi çok iyi anlıyorum.
Moralinizi yüksek tutun çocuklar genelde daha rahat atlatıyor.

Allah yardımcınız olsun.