Şu an kardeşim de aynı durumda ve kestirmek konusunu düşündük. İstediğiniz an iptal etme hakkına sahipsiniz ve parayı peşin olarak ödemiyorsunuz. Ancak isterseniz yine taksitler halinde ödemeniz mümkün. Bana kalırsa şu an krediyi iptal ettirmek daha mantıklı.
Son olarak siyasilerin "faizlerin silinmesine" yönelik açıklamaları ümit verici. Hangi siyasi parti olursa olsun bence sadece ana para ve çok istiyorlarsa az bir faiz ile geri ödenmeli. Bir gencin 100.000 TL ile hayata başlaması gerçekten çok üzücü.