Birkaç gündür konuları görüyorum. Kredi alan arkadaşlar 3 4 hatta 5 misliyle ödüyor. Faiz veya enflasyon farkı çok fazla. Şuanda oradan gelen 850e aşırı ihtiyacım yok, bazı faturalarını ödüyorum sadece. Sizce kestirmek mantıklı olur mu ve kestirince borcu peşin mi istiyorlar