Arkadaşlar ortada ciddi bir konunun olduğunun farkındasınız değil mi? Ciddi ciddi biri bir şey hazırlamış muska şeklinde. İster inanın ister inanmayın ama ne yazık ki büyü diye bir şey var. Dalga geçen arkadaşların kendi başına gelse bu kadar eğlenip gülebilirler mi bilemiyorum.

Hocam size tavsiyem bir din bilginine danışın, en iyi şekilde sizi yönlendirecektir.