Madem günah neden büyü ve sihir yapılabiliyor? Neden engellenmiyor?
Niye bir dünya günah var onlar neden engellenmiyor? Zaten dünyaya geliş amacımız nedir engellense ne diye dinler ibadetler vs var? Size degil bu lafım cok cahil insan var. Dinden bi haber herseyi dalga konusu eden. İnanmayan ote tarafta oynasin. Büyü yok diyen zaten dini inanci yoktur yada bilgisi yoktur atip tutuyordur bosuna mi indi nazar ve büyü ayetleri.
Kagitta ne yaziyor bilemem ama bilen birine gösterin hocam.