Terapist58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biraz eksiği var sanırım. Bağlandıktan sonra yukardaki klavye alanı kayboluyor. Ya da bende bir sıkıntı çıktı. Bilgi için teşekkürler
Sağ alt köşede bulunan icon'a tıkladığınızda klavyeyi göster seçeneği bulunuyor hocam.