aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Madem günah neden büyü ve sihir yapılabiliyor? Neden engellenmiyor?
İnsanoğlu dünyaya imtihan için geliyor. Tüm dinler için aynıdır. Bunu uygulamalı bir sınav olarak düşünebilirsin. Kazanırsan ödülü alırsın kazanamazsan cezalandırılırsın. Ödülü kazanmak için bizlere irade verilmiştir ve sen yaptıklarından dolayı sorumlu tutulursun. Her yasak olanı Allah engellese zaten bu sınavın bir anlamı olmaz herkes cennete gider.