Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hizmetimin 1. Yılında yurt dışına açılmayı planlıyorum. Ancak yine de tr piyasasını es geçemem.

dış piyasada yer edinene kadar, tr piyasasında devam etmek, kademe kademe azaltmak, nihayetinde sadece dış piyasaya odaklanmak daha doğru geliyor.

Dış piyasadan kazanacağım derken tr piyasasından çıkarsak, yer edinemeden zor durumda kalabilir, geri dönüşte piyasa yerimizin doldurulduğunu görebiliriz.
Bu konuda fikir alışverişi yapabiliriz dostum. Müsaitsen WhatsApp üzerinden yazar mısın birkaç sorum olacaktı.