Selamlar. Kendimden bahsetmem gerekirse 2020 aralık ayından beri yazılım geliştirme eğitimleri, pratikleri ve projeleriyle uğraşmaktayım. Kod yazarken de yapamadığım çok oldu ama en son illaki kod çalışıyordu. Kimi zaman 3 günde, kimi zaman 1 haftada hatta Google Konsol indekslemesini (ki bu işlerle daha fazla uğraşmışsjnız, daha iyi bilirsiniz) yaklaşık 1 ayda yaptım. Şimdi sadece adsense reklam kaydı kaldı ve mutlu sona (hamd olsun) yaklaştım gibi. Pes etmemek önemli. ALLAH gönlümüze göre versin. 🙂🤝