Hocam güzel bir özet olmuş aslında bende önce *******ndaydım r10 formunu merak ederdim davetiye sistemi vardı ozamanlar sadece onla alınıyordu.. Benimde tanıdıgım biri yoktu ondan *******ni kullanırdım sonrasında adaletsiz olmaya başladı forum haksız yere banlar vsss olunca saolsun biriyle tanışmış r10 davetiyesi göndermişti.. Şimdi diyorumki iyiki r10 formuna katıldım burada adalet var kayırmaca yok gördügüm kadarıyla ve çok şey ögrendim bu forumda çok parada kazandım çok işlerde yaptırdım en büyük tecrübelerim bu forumda oldu... VE KAÇ YIL geçti hergün girerim r10 formuna...