bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçen almanyadan biri ulaştı bana bir kaç işlemi vardı benim 2 saati aldı bitirmek fiyatı sordu 500 tlye tekabil eden euro kurunu söyledim 3 gün sonra baktım hesabıma 100 euro göndermiş
Ekstra olarak batıdaki insanlar yapılacağı işin detaylarını pat diye söylüyor, yapıldığında hiçbir sorun olmuyor.

Ama bizim insanlar yapılacağı işin detaylarını net olarak anlatamıyor, sonucunda farklı şeyler söyleyerek işi daha da uzatıyor ve göndereceği parada zaten emeğinin karşılığını vermiyor.