Çok güzel özetlemişsiniz bazı şeyleri, geçmişte çoğumuzun yaptığı hataları sizde yapmışsınız örnek, en az +50 site kapamışsınız bu forumda geçmişten gelenlerin çoğunun bu hatası vardır. Bu kapadığımız sitelerin o yıllardan şimdiye kadar belki bir kaçını bile tutmuş olsaydık şimdi daha farklı seviyelerde olabilirdik..

Neden başladığınızı ise asla unutmayın. ( O kadar haklısınız ki ) ...