Saygıdeğer r10 Ailesi,

2008'den beri İnternet sektöründe aktif olarak aksiyon alıyorum.
Aslında öncesi de var ancak öncesinde daha çok forum sayfaları aktif idi.

Kişisel olarak forumlarda Moderatör olma çabaları v.b. derken...
Bir gün (d*wforum) adlı bir forumda paylaşımlar yapmaya başlamıştım.
Forumun sahibi ise D*vrim Bey ile MSN'de sohbet ederek, tanışmıştık.
Zamanla ilgili forumda, Moderatör olarak görev alıp, ilerlemeye devam ettim.

İlgili forumda hatırladığım kadarı ile Coşkun Bey de yönetici idi / forumun sahiplerinden idi.
Kendisinin o zamanlar MSN konuşma tarzında geçen kelime ise "Gözüm" idi. Hiç unutmam.
Samimi, güvenilir ve hosting konusunda çok emek verdiğini biliyorum sektöre.
Zaten altyapı olarak da MegaTR altyapısına sahip bir forum idi.
Oldukça emek vererek ilerleyen bir forum olmuş idi.

Coşkun Bey ile MSN'de konuşur iken, o zamanlarda oldukça yapıcı konuşan bir insan idi.
Gerçekten iletişimde olmaktan memnuniyet duyduğum bir insan olmuştur.

Kendisi beni belki hatırlamaz ancak olsun, adım Doğan.

Benim bir çıkarım yok, ihtiyacım ise şu an hiç yok. Çok şükür.
Sadece geçmişi anıyoruz arkadaşlar. Lütfen.
Devam edelim o hâlde...

- - -

2008'den sonra Blogger v.b. derken sitelerle uğraşmaya başladım.
Hayatım boyunca hiç dışarıda çalışmadım. Çocukluğumdan beri bilgisayardayım.
Hep üretme isteğim oldu ve bu zamana kadar forumlar v.b. derken +50 site açıp, kapattım.
2010'da daha profesyonel ilerlemek adına HTML & CSS öğrenmeye başladım.
Amatörce siteler açtım, devam ettim. Asla ama asla pes etmedim.

- - -

Sonraki zamanlarda PHP & JavaScript ve jQuery kütüphanelerine merak saldım.
Bu konularda kendimi, kendi başıma uzmanlaştırmak için çok efor sarf ettim.
Seneler geçti... Seneler seneleri kovaladı... Asla farklı bir iş yapmadım.

- - -

Günümüze gelelim... Şu an yalnızca 2 adet ana projemiz mevcut.
Projemiz diyorum, çünkü 5 kişilik bir ekibiz ve sadece bu işten ekmek yiyoruz.
Elimizden geleni değil, daha da fazlasını yapmak için çok çaba sarf ediyoruz.
O kadar siteden geriye kalan ve ana projemiz olan 2 projemiz ile...
+40 üzeri firma / kişi için reklâm bazında çözüm üretiyoruz.

- - -

Bu konuyu açmamın sebebi, forumda pek aktif bir insan değilim.
Hatta kelimelerimi kullanırken, asla ben değil, biz şeklinde kullanırım.
Çünkü bu duruma gelmemizde ekip arkadaşlarımın emeği çok büyük.
Klişe konuşmak istemiyorum ancak lütfen pes etmeyin.
Lütfen hayâllerinizi yarı yolda bırakmayın.

Not: Konu içerisindeki site adresi ve isim bilerek sansürlenmiştir. Yanlış anlaşılmaması için.
Bilenler zaten o zamanları da, o siteyi de biliyordur... Geçmiş zaman işte...

- - -

Sonuç: Bu konu asla kötü bir niyet ile açılmamıştır. Söz konusu olamaz.
Coşkun Bey ile o zamanlardan beri hiç sohbetimiz de olmadı. Asla.

Bu konu eğer bir yanlış anlaşılma içerir ise, direkt silinebilir.
Kötü bir niyet ile açılmadı. Asla. Motive olun arkadaşlar.
Pes etmeyin. Lütfen pes etmeyin.
Geçmişi hatırlayın.

"Neden başladığınızı ise asla unutmayın."

Çok sevgiler.
Esenlikler,