Geçmiş mesajlarınızda dikkatimi çeken husus; LGBTQ+ karşıtlığınız oldu, genelde sosyal platformlarda bu gibi homofik olabilecek cümleler yasaktır, fikirleriniz olabilir ama belirtmek ya da dışa vurmak tartışmalara yol açar ve bu forum bunun için doğru bi' münazara ortamı olamaz bence.

Lütfen konu hakkında benle ikili diyaloğa girme, sevmiyorum bu ortamlarda böyle şeyler konuşmayı.