Forum yönetimi ve adminlerinin genel görüşü zaten muhafazakar yönde. Bende zamanında ülkenin mevcut durumları ile ilgili konu açıyordum, en ufak bir devlet yetkilisine hakaretim bile yoktu arşivde varsa bakılabilir, 10 dakika bile geçmeden konu kendi kendine siliniyordu. Forumun işleyişi çok iyi ancak yönetim böyle konularda duygusal düşünüyor maalesef.
Edit: Bir ara kitap bağışı düzenliyorduk admine ulaşmaya çalıştım ancak hak getire ,üstelik mesajıma görüldü atıyor ancak hiçbir cevap da yazmıyor, moderatörler den adminin mesajını alabildim zar zor.