serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Görüş derken hocam. Bu tarz ban durumları oldu. Gerekçe olarak hep adminlerin kişiye göre değil de bağımsız olarak hareket ettikleri yazılmıştı. Tabi konuyu bilmediğimiz için bu kadar diyebiliyorum bende
Hocam aslında olayın bana göre kilit yeri de orası. Eğer admin benim yazdıklarımı kabul etmiyorsa hakaret bile görmese hakaret damgası vurarak ceza veriyor ki şuan da olanda budur verdikleri cezada gösterdikleri bir şey yok üslup vs. denilip basit yoldan cezayı vermişler. Bana bunu göstermek zorundadırlar. Ben eğer hakaret ettiysem, bu cezayı da veriyorlarsa, profilimde de görünüyorsa kanıt olarak oraya koymak zorundadırlar ki insanlar görsün.