Arkadaşlar profilimden de göreceğiniz üzere ban cezası verildi. Yakın zamanda açıldı fakat hiç bir gerekçe yok. Bir tane admin de gelsin benim hakaretimi yada yanlış cümlemi göstersin eyvallah diyeceğim fakat yok. Sırf istedikleri görüşte olmadığım için, ilimlerinin bittiği yerde haksızlık yapıyorlar. Benim eğer hakaretim vs. varsa açık açık dava etsinler razıyım. Bu forumda nice hakaretleri nice küfürleri nice belden aşağı espri yapanları reportladım fakat hiç bir geri dönüş olmadı bırakın ceza verilmesini. Üstüne bir kaç tane adminle bu konuyu görüştüm yine de sonuç alamadım. Ya adaletle hüküm verin yada adalet üzerinden siyaset yapmaya çalışmayın. Ceza veriyorsunuz diye görüşümü yada hak olan davranışlarımı değiştirecek değilim. Kimsenin yaptığı haksızlık yanına kar kalmaz. Adminler gönüllü olarak fazlasıyla uğraşıyor hatta ceza verirken kendi aralarında bile konuşuyorlar tartışıyorlar vs. Bu lafları aşırı çok duydum gerçek olsa dahi fiili olarak bir görüntüsü göremedik ne yazık ki burada şu savunmayı da kabut etmiyorum peşin olarak söyleyeyim. Yazacak aşırı çok savunma var ama çok yazmanın da sonuç getireceğini düşünmüyorum. Lütfen beğeni alacağım diye değişik yerlerden konuyu saptırmayın.