Merak etme onlardan değilim. Hep ses çıkardıktan uyandıramadık insanları..
Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne bekleyerek isyan ediyorsunuz pek anlam veremiyorum, Ne bekliyordunuz Refah ve mutlu bir yaşam mı ?

ülke battı bunlar da bunun sonuçları, insanların gelecekleri çalındı fakirliğe mahkum edildiler ama kimse işin ucu kendine
dokunana kadar konuşma cesaretinde bulunmadı, Nasrettin hoca misali testi kırıldıkdan sonra ah vah neye yarar...