Ben de kesemedim. Ama sağ olsun patron iş yerinde kesemeyen 10 kişi için büyükbaş almış. Dün gidip kestik Allah kabul etsin. 14,5 kg kemiksiz pay düştü herkese. Dün 3,5 kg sunu doğradım kalanını kıyma çektirdim. Bugün de kesemeyen 4-5 kişiye götüreceğim. Zaten evde 2 kişiyiz bize 4-5 kilo bile aylarca yeter. Kurban Bayramının amacı paylaşmaktır zaten. Dolaba saklayıp 5 ay sonra bile yersen bencillik bana göre. Yinede saygı duyarım ama gerçek Müslümanlık bu değil.