Merhaba. Sol tarafta "Elements" bölümü sağ tarafta da "Styles" bölümü var. Eskiden "Elements" üst taraftaydı "Styles" alt taraftaydı o şekline aşina olmuştum şimdi değişik geliyor.



Ayarlar bölümünden "Reset defaults and refresh" yaptım ama eski haline dönmedi. Bunu nasıl üstte "Elements" altta "Styles" olacak şekilde ayarlayabilirim