paskevich adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, öncelikle herkese iyi bayramlar. Malum Kurban Bayramında kurbanı kesmek kadar etini dağıtmakta önemli fakat çevreme baktığimda kurban etini kesen herkesin dağıtsa bile tanıdıklarına dağıttığını büyük bir kısmıni ise Derin donduruculara istiflediğini görmekteyim. En basiti üst komşum polis eşi de sağlıkçı Allah kabul etsin bir koç kestiler ama sağolsunlar koklatmadılar bile

Normalde kurban bayramında en az 2 kişiden et yardımı gelirdi ama bu bayram maalesef tık yok.. Ekonomi kurban etini de vurdu sanırım

Sizin çevrenizde de böyle mi?
Köyümde kesildiğinde etin 3 de 1’i mahallece toplanıp ihtiyacı olanlara dağıtılıyor kalanlarıda kendi çevremizdekilere